Képzési és tanácsadási koordinátor kerestetik!

Ha a karriered első lépcsőinek megmászására készülsz, tedd azt nálunk, stílusosan a Karrier Irodában!
Mindenhol kerestük már Viló kollégánk utódját, de még sehol sem találtuk. Segíts nekünk a megtalálásában!
Ámde előtte lássuk, hogy milyen feladatok várnának Rád!

"Mit csinál a képzési és tanácsadási koordinátor?

Minden tréninget meg szoktam nyitni és olyankor elmondom az unalomig ismételt frázist (rendszeres tréningre járó hallgatóink már bizonyára agybajt kapnak tőle), miszerint igazából összekötő tiszt vagyok, csak hát ezt mégsem írhattuk a névjegykártyámra. Van névjegykártyám, bizony. Persze az eredeti, hosszú titulus helytálló: a PTE Karrier Iroda kurzusait, tréningeit és tanácsadásait koordinálom. Stratégiát és félévet tervezek, kezelem a jelentkezéseket, kézben tartom a folyamatokat, gyűröm az adminisztrációt. Hogy sok-e a papírmunka? Igen, sok. Mint mindenhol.

A szervezés lényegi része viszont a kapcsolattartás – a hallgatókkal, a szakembereinkkel, a kollégákkal. Én legalábbis mindig így éreztem. Ezt ne úgy értsd, hogy egész nap e-maileket írok és telefonálok (bár elég sok az e-mail és bizony kell telefonálni, de legalább viccesek a spamek), hanem úgy, hogy nálam futnak össze a szálak. Az én feladatom minden oldalról elősegíteni egy tanácsadási alkalom vagy egész napos tréning létrejöttét. A meghirdetéssel, a leírás (újra) fogalmazásával, az emlékeztető kiküldésével, a tematika egyeztetésével, a kérdések, kérések, problémák gondozásával. Ezért szeretem magam összekötő tisztnek hívni.

Mindehhez rengeteg támogatást kapok, egy elképesztően barátságos, baráti irodától, de jól sejted: ez önálló munka, és egyre inkább az. Az elején (három évvel ezelőtt) vittem tovább az ügymeneteket a már bevált módon, de ahogy kiismer az ember egy-egy folyamatot, meglátja benne a lyukakat, és bizony neki kell befoltoznia. Idővel egyre többször volt szükség kreatív, tervező szemléletre és ez mára elengedhetetlen része a munkakörömnek. Ez felelősség, szabadság és kényes egyensúly is: meg kell tanulni önállóan dolgozni, ugyanakkor segítséget kérni.

Kapsz majd, emiatt ne aggódj. Nekem sem egyszerre zúdult a nyakamba mindez. És bár mind felelünk a saját területünkért, az Iroda küldetése közös célt ad, és ettől (meg a sok közös projekttől) nem fogod magad egyedül érezni.

Szóval akkor mit kell csinálni?

  • stratégiát és félévet tervezni a közös célok mentén;
  • kezelni a tanácsadásra jelentkezéseket, értesíteni a tanácsadókat;
  • meghirdetni a tréningeket, kezelni a jelentkezéseket, helyszínt vadászni, kapcsolatot tartani a trénerrel;
  • gondozni mindezek kommunikációját;
  • átnézni az értékelő kérdőíveket, kinyerni konkrét számadatokat, kari bontást meg hasonló finomságokat;
  • részt vállalni közös projektekben, brainstromingokban;
  • emberekkel kell dolgozni – annak minden nehézségével és szépségével együtt.

Mire számíthatsz, ha mindezt átveszed tőlem?

  • támogató, kreatív, proaktív csapat vesz majd körül;
  • és egy nagyszerű szakembergárda, akiktől rengeteget lehet tanulni;
  • szívesen veszik az ötleteidet, és megmondhatod azt is, ha nem tetszik valami, amíg tudsz is érvelni;
  • lesz egy mentorod és minden segítséget megkapsz majd, hogy fejleszthesd magad;
  • megtanulhatod, hogyan kell egy szervezet küldetését és érdekeit képviselni, úgy, hogy közben önazonos és hiteles maradsz;
  • mert itt soha nem kell megjátszanod magad.

Mi mit kérünk Tőled?

  • aktív, nappalis hallgatói jogviszonyt;
  • kb. heti 20 óra aktív jelenlétet az irodában;
  • nyitottságot és segítőkészséget;
  • kreativitást és kezdeményező attitűdöt;
  • önállóságot és precizitást."

Amennyiben szívesen dolgoznál a PTE Karrier Iroda képzési és tanácsadási koordinátoraként, várjuk önéletrajzod és motivációs leveled a karrieriroda@pte.hu e-mail címre!